TRANSILVANIA FASHION MODELS HOSTESS este o sectiune a agentiei specializată în organizarea de evenimente, cu scenotehnica, lumini, sunet, photo si video, hostess şi brand ambassadors. Singura agentie care pune la dispozitie Manechine Profesioniste cu multa pregatire si experienta in domeniul modelingului si a pubilcitatii. Ideile puternice și profesionalismul sunt două dintre calitățile agentiei cele mai de preț. Acestea vin în întampinarea nevoilor clienților noștri completând cu excelență imaginea oricărui brand. TRANSILVANIA FASHION a organizat evenimente, scenotehnica, lumini, sunet, photo si video, printre care FashionTv Summer Festival, Miss Litoral , Festivalul Callatis, Balul Operei, ,Opera pentru Cetate, Bucuresti Fashion Weck, Miss Diaspora, Gala Turismului Romanesc, Gala UAD. Doriți să faceți o excelentă primă impresie în timpul unui eveniment, oaspeții dumneavoastră să fie primiți într-o manieră profesionistă și să le oferiți o experiență pozitivă pe care nu o vor uita niciodata? Suntem aici sa oferim o varietate de servicii precum:

  • Sampling
  • Furnizarea de modele hostesse pentru evenimente corporate, conferinte, târguri, lansari de produse, petreceri private
  • Furnizarea de modele pentru prezentari de moda, evenimente fashion, reclame, reviste, figuratie
  • Distributie pliante -Mistery Shopper
  • Organizarea de evenimente:

*Seminarii si Conferinte *Lansari de produse sau servicii *Festivitati *Cocktailuri sau dineuri *Petreceri aniversare *Petreceri de Craciun *Realizare campanii publicitare de promovare Samplingul are ca prim scop promovarea unui produs sau serviciu printr-o campanie unde promoterii reprezinta elementul cheie in cresterea vanzarilor. Prin intermediul campaniilor de sampling, consumatorul afla informatii despre un produs sau serviciu si are posibilitatea testarii acestuia. Toate acestea reprezinta o maniera sigura si eficienta de marire a vanzarilor si fidelizare a clientilor. Pe langa promoteri, va punem la dispozitie team-leaderi si supervizori pentru a se asigura de buna desfasurare a proiectului. Astfel de campanii se pot desfasura in locatii precum: supermarket-uri, hipermarket-uri, lanturi de magazine specializate, benzinarii, targuri, expozitii, cluburi, stradal, etc. Atributii promoter: *Atitudine profesionista si pozitiva *Cunostinte aprofundate despre produs sau servici *Putere de convingere *Distribuirea de materiale promotionale *Prezenta placuta *Abordarea si atragerea atentiei clientilor asupra produselor promovate Pentru buna desfasurare a unei campanii de sampling recomandam organizarea unui training specializat in cadrul caruia promoterii sa fie informati in legatura cu mecanismul campaniei si a sarcinilor ce le revin. Pentru testarea eficientei campaniei de sampling oferim rapoarte de vanzare detaliate in care centralizam activitatea desfasurata, gestiunea produselor si feedback-ul primit din partea clientilor.